Co mam zrobić żeby moje dziecko mogło zacząć się korzystać z zajęć?

Jeśli chcesz, aby Twoje dziecko wzięło udział w zajęciach oferowanych przez EDU-HUB zarejestruj się na naszej platformie, dodaj konto dziecka, doładuj profil i zarezerwuj lekcje. To wszystko! Wszystkie dodatkowe informacje znajdziesz tutaj

Czy uczeń może sam stworzyć konto?

Tak, konto może być stworzone przez ucznia jeśli ma powyżej 18 r.z.

Jak mogę zarezerwować zajęcia?

W celu rezerwacji zajęć musisz być zarejestrowanym użytkownikiem. Wybierz przedmiot, nauczyciela, oraz termin. Dokonaj płatności środkami, które znajdują się w portfelu. W tym momencie proces rezerwacji zostanie zakończony. Wszystkie lekcje można odszukać w zakładce "nadchodzące zajęcia". Jeżeli potrzebujesz pomocy od zaraz skorzystaj z naszych zajęć Last Minute. Po wybraniu opcji 30/60 minut oraz dokonaniu płatności połączysz się z nauczycielem natychmiast.

Jestem uczniem i nie mam środków na koncie. W jaki sposób mogę je uzupełnić?

Poproś rodzica o środki. Taką prośbę możesz wygenerować wchodząc do sekcji portfela, klikając ‘’poproś o żetony’’. W tym momencie generowana jest prośba o doładowanie konta do rodzica. Sam jako uczeń mozesz doładować portfel, jeśli nie ukończyłeś 18 lat.

Jak można zamówić tablet?

Jeśli jesteś uczniem, tablet może zamówić Twój rodzic. Do tego potrzebne Ci będzie wygenerowanie prośby do rodzica. Rodzic otrzyma link do sekcji, gdzie można dokonać płatności za sprzęt. Jeśli jesteś rodzicem i chcesz zakupić tablet skontaktuj się z nami mailowo - biuro@edu-hub.pl

Jakie narzędzia zyskujesz korzystając z naszej platformy?

Korzystając z naszej platformy masz możliwość korzystania z nowoczesnego systemu ułatwiającego komunikację. Możesz zakupić graficzny tablet, który umożliwia pisanie na ekranie komputera, jak na papierowej kartce.

Z jakim wyprzedzeniem muszę zarezerować lekcję?

Korepetycje rezerwujemy 24 godziny przed rozpoczęciem zajęcia.

Czy istnieje możliwość rezerwacji zajęcie z tym samym nauczycielem?

Tak, sam decydujesz z jakim nauczycielem masz zajęcia.

Wykupiłem kurs i zarezerwowałem zajęcia, czy mogę zmienić termin po opłaceniu zamówienia?

Tak, jeżeli kupiłeś kurs możesz trzy razy zmienić termin zajęć podczas trwania całego kursu.

Czy rezerwując last minute mogę wybrać konkretnego nauczyciela?

Łącząc się poprzez opcję last minute korzystasz z pomocy nauczyciela, który w tym momencie jest dostępny. Jeśli masz ulubionego nauczyciela i chcesz właśnie z nim odbyć zajęcia możesz zarezerwować korki wcześniej.

Czy jest możliwość odbywania zajęć bez posiadania tabletu graficznego?

Tak, jest taka możliwość. Platforma umożliwia pisanie po pulpicie za pomocą myszki.

Jak wygląda proces reklamacji? / Gdzie mogę zgłosić reklamację?

Reklamację możesz zgłosić wchodząc w zakładkę "pomoc techniczna".

Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas!

Wciśnięcie guzika "wyślij" jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie załączonych danych osobowych przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUP" w celu wzięcia udziału w procesach rekrutacyjnych. Zostałem poinformowany o prawie do wycofania zgody. Pełne informacje znajdują się w naszej polityce prywatności

Pragniemy poinformować, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies w celach analitycznych a także zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli, nie wyrażają Państwo zgody na wykorzystywanie plików cookies, prosimy o prawidłowe ustawienie ustawień przeglądarki. Pełne informacje o wykorzystywanych cookies i sposobach ich usunięcia, znajdują się tutaj